Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Locuri De Pescuit Pe Dunare Giurgiu

O partida de pescuit la morunas pe dunare la giurgiu si. Ieri am ajuns la giurgiu cu eugen si am pescuit in mai multe locuri atat pe canalul ara cat si pe canalul plantelor.

Iata cateva CV-uri de cuvinte cheie pentru a va ajuta sa gasiti cautarea, proprietarul drepturilor de autor este proprietarul original, acest blog nu detine drepturile de autor ale acestei imagini sau postari, dar acest blog rezuma o selectie de cuvinte cheie pe care le cautati din unele bloguri de incredere si bine sper ca acest lucru te va ajuta foarte mult

Weekendul care a trecut am inaugurat primul permis de pescuit si prima partida de pescuit pe o apa salbatica. Pescuit pe dunare, la gura canalului stipoc. Alaturi de baltacul am reusit ceva magnific pentru pescuitul pe salbatic in ultimii ani.

Pescuit La Dunare Zona Gostinu
vizitati articolul complet aici : https://www.baltipescuit.com/pescuit-la-dunare-zona-gostinu/
Nu au fost efectuate voturi; Ne delectam cu cateva obiective turistice in giurgiu, locuri pe care nu trebuie sa le ocoliti daca ajungeti la granita naturala, formata de dunare, dintre romania si bulgaria. Pentru a pescui pe dunare in zona oltenita va trebui sa obtineti un permis de pescuit de la agvps oltenita, taxa anuala este de 100 ron.

Locul arata binisor, cu un mal cam ciudat, dar pentru cine are.

Ascultam povesti de odinioara la conacul druganescu, ne relaxam in parcul comana, ajungem sa facem si plaja si ne racorim in padurea manafu. Alaturi de baltacul am reusit ceva magnific pentru pescuitul pe salbatic in ultimii ani. Si sunt foarte pasionat de pescuit.

Daca in episodul trecut am prezentat cateva locuri interesante pentru pescuitul crapului de pe malul neajlovului, de data aceasta am decis sa ne deplasam put. Din tulcea se trece cu bacul spre tudor vladimirescu iar de acolo se continua pe drumul pietruit spre pardina. Gostinu, plaja si pescuit pe dunare, aproape de bucuresti.

Pescuit La Dunare Pe Langa Giurgiu Youtube
vizitati articolul complet aici : https://www.youtube.com/watch?v=R8rsdg7wD50
Nu au fost efectuate voturi; Astfel, pe bratul gogosu (dunarea mica, kilometrul 860 pana la 870), la ostrovul mare (statia de pompe, kilometrul 865), localitatea gruia la cheile portului, zona localitatii pristol. Locuri de pescuit pe dunare, zona giurgiu.

Pescar amator unde am pescuit. Numele meu este geo d. Top cele mai votate locuri de pescuit.

Am segmentat acest judet (pt a discuta cat mai punctual) in 4 zone si anume: Locurile bune de pescuit sunt multe în mehedinţi, dar vă prezentăm aici cele mai importante puncte pe care nu trebuie să le rataţi. Gasim dunarea cel mai aproape de bucuresti la giurgiu.

Top 5 Locuri De Pescuit Amenajate In Călărași
vizitati articolul complet aici : http://zigzagprinromania.com/blog/pescuit-calarasi/
Si sunt foarte pasionat de pescuit. Plecam dis de dimineata sa apucam locuri, locuri pe care de regula le stabileste didel in maniera proprie: O partida de pescuit la morunas pe dunare la giurgiu si.

„în general, pescuitul este o pasiune foarte ieftină.

Rame, viermisori, mamalinga, pestisor viu, bucatica de peste, coropisnite etc. Așadar, pe brațul gogoșu, la ostrovul mare (stația de pompe, kilometrul 865), localitatea gruia la cheile portului, zona localității pristol, zona țigănași și crivina pe lângă pod, aproape de turbine, acolo unde curentul este mai mare, regăsim unele dintre cele mai bune locuri de pescuit, în special pentru șalău. Ieri am ajuns la giurgiu cu eugen si am pescuit in mai multe locuri atat pe canalul ara cat si pe canalul plantelor.